پـُــ ـستِـــ ثـ ـابِتـــ...


♀♂قالِبــــ ـهایــِ لوکــ ــسـ بلاگــــ ...♂♀

×قالب و شکلک×

!!I've changed my address!!

{CLICK}

کد لوگومون

قالِــــــب وَ شِکلَکِــ لــوکســ بلاگ

 

قوانین:::>

×با وبای معمولی فقط تبادل لوگو داریم×

×نظراتو تو همین پست بگین×

×کپی عکس و...با ذکر منبع×

×قالب سفارشی نداریم×

×لطفا لینکمو برندارین×

با تشکر

اگه عکسا باز نشد ینی ضربدری شد راست کلیک کنید و show picture را انتخاب کنید

 

+یک قالب فانتزی اضافه شد+ برای مشاهده به بخش موضوعات رفته وفانتزی را انتخاب کنید!



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت12:41---2 آبان 1391
عشق چیست ؟

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید.
به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید.

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید.

به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید.

به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد.

و به انسان گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟ دیوانگیست!!!

سلام من محمد هستم،وب زیبایی دارین!
خواستی به وب من هم بیا،درمورد آهنگ پیشواز هستش.
www.mohammadmusic1.lxb.ir


ژانيا
ساعت9:50---9 مرداد 1391
بزرگ که میشوی

غصه هایت زودتر

از خودت قد میکشند..

دردهایت نیز..

غافل از انکه لبخندهایت را

در البوم کودکی ات

جا گذاشته ای..

____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$



به من سر بزن.........




hani sorati
ساعت9:39---4 مرداد 1391
linketon kardam age dost darid linkam konid

مریم
ساعت11:02---14 آذر 1390
لوگو تو گذاشتم.راستی!چطوری تو پروفایل و امثالهم چطوری شکلک بزاریم؟

nazi
ساعت18:46---19 آبان 1390
سلاممممممممم عزیزم
وای چه وب خوشکلی داری
ما هم یه وب شکلک داریم خوشحال میشم بهمون سر بزنی
اگه با تبادل لینک موافقی مارو به اسم
شکلک روناس بلینک
منتظرتمممممممممممم
بوسسسس


Ali
ساعت18:00---12 آبان 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


مریم
ساعت3:56---7 آبان 1390
لوگوتو گذاشتم تو وبم.کد بدم؟

hamid
ساعت14:09---27 شهريور 1390
سلام
لینک های عکس و فروشگاه و مذهبی و ورزشی و عاشقانه و علمی و ...
شما هم می توانید با ما باشید راهنما را حتما بخوانید.
در ضمن قرعه کشی را از دست ندهید.
http://tabadol12.com


وروجك
ساعت14:03---26 شهريور 1390
باشه من 3 شنبه خونه ی مامان بزرگمم ولی می تونم بیام بهت قول می دم!
می یام این دفعه انشاا... هم که دیگه مشکلی پیش نمی یاد


سیما
ساعت8:40---24 شهريور 1390
سلام عزیزم خوبی واقعا از راهنماییت ممنون

نرگس عشق آرزو!!!
ساعت20:24---23 شهريور 1390
ببخشيد نيومدم برو تو قسمتي كه چت مي كني برات توضيح دادم چه اتفاق بدي افتاد برام
جون من قهر نكن


لیلا
ساعت17:27---20 شهريور 1390
ببخشید یه کم دیر شد..
بابا ایول به آرزوی خودمون خیلی حال کردم راستی پنجشنبه هفته ی بعد فایناله و بعدش با هم..همترم میشیم


ali
ساعت16:30---17 شهريور 1390
salam aziz
mer30 ke baneramo gozardi
nemidunam
amma man ke daram baneramo inja mibinam saleme saleme
rusham ke click kardam omad tu vebam...
shayad moshkel az moroorgarete...
man az google chroom estefade mikonam...
baneramo khodam sakhtam...
be har hal velesh az nazare man ke saleme...
bazam mer30
bye


وروجك
ساعت17:55---16 شهريور 1390
3 شنبه بيا چون شنبه كلاس دارم 9 تا 11 بعد 11و 15 دقيقه مي رسم خونه

وروجك
ساعت17:34---15 شهريور 1390
سلام فيلتر بر طرف شد!
به به مي بينم قالبت متحرك شده!

مي خواستم ازت خواهش كنم به منم ياد بدي قالب متحرك بسازم!
التماس


mobina
ساعت19:39---13 شهريور 1390
salam arezoo mobinam mishnasi mano to web vooroojak ki webo filter karde???

وروجك
ساعت15:15---12 شهريور 1390
ببينم تو حالت خوبه؟
من بيام لوكس بلاگ؟ باشه قالبا رو مجاني بذاريم اصلا سفارشي هم نگيريم تو دلت مي ياد؟ دلت مي ياد وبي رو كه اين همه روش كار كردي رو ول كني؟ بعدشم من قالب لوكس بلاگ رو چه جوري بسازم؟بلد نيستم كه بعدشم حوصله ي وب جديد ندارم
حالا تو كه اومدي اينجا ديگه نمي ياي وب خودمون؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 / 6برچسب:,ساعت 8:10 AM توسط ArEzOo| |
i413141_11.gif (242×58)

Power By: آرزو